Just nu kan du som kund ha problem att se mätvärden på Mina sidor och i vår app Mitt Jämtkraft. Vi arbetar för att lösa problemet.

En medarbetare på kundservice talar i telefon vid datorskärmar

Välkommen att kontakta oss

Här hittar du kontakt- och adressuppgifter samt svar på de vanligaste frågorna.

Ring till oss

  • Kundservice

    För specifika frågor och allmän service

    063-14 90 00

    Öppettider

    Måndag: 08.00-17.00
    Tisdag–fredag: 08.00-16.00
    Helgdagar: Stängt

  • Växel

    För kontakt med en specifik person

    063-14 93 00

    Öppettider

    Måndag–fredag: 08.00-16.00
    Helgdagar: Stängt

  • Felanmälan

    För felanmälan och avbrott

    063-14 92 00

    Öppettider

    Dygnet runt alla dagar

Boka ett möte med oss!

Nu har ni möjlighet att boka ett personligt möte med oss på Kundservice. Välj en tid i kalendern som passar dig. Mötet sker på plats hos oss på Jämtkraft på Kyrkgatan 21 i Östersund.

Vill du fixa dina ärenden själv?

  • Appen Mitt Jämtkraft

    Med Mitt Jämtkraft får du bättre koll på din elförbrukning. Ladda ner och logga in idag!

  • Mina sidor

    På Mina sidor hittar du alla dina fakturor och avtal, kan hålla koll på din energistatistik och utföra vissa ärenden själv.

Hitta oss!

Här hittar du alla våra kontaktuppgifter och adresser till våra kontor och anläggningar. Du hittar även information om hur du begär ut allmänna handlingar och i vilka digitala kanaler du hittar oss i.

Vanligaste frågorna just nu

Jämtkraft i sociala medier

På Jämtkraft ser vi sociala medier som ett verktyg för att lyssna, informera om vår verksamhet och delta i konversationer. Helt enkelt underlätta dialogen med allmänheten.