Viktig information! För tillfället går det inte att nå oss via telefon. Vi jobbar på att lösa problemet. Så länge ber vi dig att kontakta oss via e-post.

Skicka e-post

Felanmälan

Om du vill felanmäla ett strömavbrott så behöver du först ha säkerställt att felet inte finns i din anläggning, dvs att det är en säkring, jordfelsbrytare eller annan komponent som fallerat – se punkterna under formuläret.

Ange för- och efternamn
Ange telefonnummer
Fyll i din e-postadress
Beskriv vad som är fel.
Om du anmäler ett strömavbrott måste du ange det anläggnings-id som finns på din elanläggning.
Godkänn vår personuppgiftspolicy

Vid strömavbrott

  1. Är det bara delar av hemmet som är strömlöst? Försäkra dig om att det inte är en säkring som har löst ut. Kontrollera både säkringarna i din elcentral inomhus och vid din elmätare utomhus.
  2. Är hela hemmet strömlöst, kontrollera att din jordfelsbrytare inte har löst ut.
  3. Se efter om dina grannar också är utan ström. Du kan även kolla avbrottskartan.
  4. När du kollat punkt 1-3, ring 063-14 92 00 för att felanmäla.

Vid fjärrvärmeavbrott

  1. Kontrollera att det inte är din fjärrvärmecentral det blivit fel på. Läs manualen för din fjärrvärmecentral.
  2. Om felet inte går att hitta hemma hos dig − ring oss på 063-14 92 00 och gör en felanmälan.